Автоматизація бізнесу

CRM-системи

Система управління взаємодією з клієнтами (CRM скор. від англ. Customer Relationship Management System) - корпоративна інформаційна система, призначена для автоматизації CRM-стратегії компанії. Зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів (контрагентів) та історії взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процедур і подальшого аналізу результатів.

Під терміном «CRM-система» розуміється програмний продукт (ПО), спрямований на реалізацію концепції CRM.

Рішення класу CRM-систем об'єднують маркетинг, продажі і обслуговування в одне ціле. Таким чином, співробітники компанії звільняються від зайвих витрат часу на взаємодію між відділами, пошук інформації, спадкоємність, складання звітності, і можуть спрямувати всі зусилля на задоволення клієнта.

Microsoft Dynamics CRM - CRM-система, розроблена компанією Майкрософт. Microsoft Dynamics CRM входить в лінійку продуктів Microsoft Dynamics.

Це потужний інструмент для управління взаєминами з клієнтами. Він підвищує продуктивність співробітників всередині і поза організацією та полегшує взаємодію відділів продажу, маркетингу та обслуговування клієнтів за допомогою сучасних технологій, інтегрованих в єдине робоче середовище.

Ключові результати використання Microsoft Dynamics CRM: зниження вартості залучення нових клієнтів, висока якість маркетингових даних і можливість аналізу повернення маркетингових інвестицій, скорочення циклу та вартості продажу, управління продажем, збільшення кількості закритих операцій, збільшення продажів існуючим клієнтам, зниження вартості обслуговування клієнтів, підвищення їхньої задоволеності і лояльності.
Часто перед організаціями постає завдання автоматизації бізнес-процесів, які не знаходять відображення в стандартних ІТ-рішеннях, таких як ERP, CRM або галузевих інформаційних системах. Прикладами таких процесів можуть служити управління дилерською мережею, робота з громадянами та організаціями в державних структурах, управління корпоративним навчальним процесом, взаємини між компанією і шукачами в процесі найму і прийому на роботу, управління взаєминами з постачальниками і багато іншого.

Microsoft Dynamics CRM охоплює всі галузі менеджменту: виробництво та дистрибуцію, ланцюжки поставок і проекти, фінанси та засоби бізнес-аналізу, взаємовідносини з клієнтами та персоналом.

Ключові переваги Microsoft Dynamics

Підвищення ефективності та продуктивності роботи співробітників компанії

  • система реалізує стандартні принципи роботи продуктів Microsoft і не вимагає тривалого навчання;
  • висока ергономічність рольових користувальницьких інтерфейсів і рольових центрів;
  • можливість забезпечити пріоритетність виконання поточних завдань;
  • єдиний інтерфейс при доступі з робочого місця і через Інтернет;
  • спеціалізовані засоби бізнес-аналізу та звітності дозволяють аналізувати дані на основі збалансованих показників, засобами Microsoft Office Excel і Microsoft SharePoint Server зі службами PerformancePoint Services;
  • повноцінна робота з Microsoft Dynamics безпосередньо з додатків Microsoft Office.

Оперативне управління змінами і розвиток конкурентних переваг:

  • забезпечення достовірної інформації для швидкого прийняття правильних рішень;
  • зменшення витрат на складання фінансової звітності та аналіз;
  • ефективне управління грошовими потоками;
  • зручний інструментарій для стратегічного планування;
  • підвищення рівня обслуговування клієнтів за рахунок більш ефективної організації процесу продажів;
  • оптимізація закупівель та складських запасів;
  • мінімізація виробничого циклу та гнучке виробниче планування;
  • можливість організації внутрішнього і зовнішнього сервісного центру;
  • ефективне управління кваліфікацією і розвитком персоналу.

Оптимізація управління територіально розподіленої компанією:

  • система підтримує локальні вимоги більше 40 країн і забезпечує роботу на більш ніж 40 мовах;
  • консолідація фінансової, операційної та клієнтської інформації в єдиному центрі;
  • підтримка необмеженої кількості компаній у територіально розподіленій структурі організації;
  • зручний механізм поширення уніфікованих бізнес-процесів на підрозділи та представництва компанії;
  • організація оперативного і зручного доступу до важливої інформації через Інтернет, Microsoft SharePoint Server, служби PerformancePoint Services і продукти Microsoft Office.

Для яких клієнтів підходить Microsoft Dynamics

  • середнє або велике підприємство до 10 тис. співробітників;
  • потреба в автоматизації: від 20 до 1000 одночасно працюючих користувачів;
  • складні і специфічні бізнес-процеси (підприємства з розподіленою структурою, холдинги, дистриб'юторські і виробничі компанії, що працюють у сфері послуг, і т. д.).

Microsoft Dynamics - це масштабоване рішення, яке дозволяє вибрати ефективну конфігурацію, що враховує характеристики каналів зв'язку, архітектуру серверів і робочих станцій: трирівневу конфігурацію, роботу через Інтернет або термінальний доступ. Система підтримує стратегію захищених інформаційних систем (Trustworthy Computing), що гарантує надійність і безперебійну роботу.

Oracle CRM On Demand - це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Oracle CRM On Demand дозволяє управляти продажами, сервісним обслуговуванням, проводити маркетингові кампанії, надає функції віртуального call-центру і сховища даних з вбудованим аналітичним інструментарієм. В системі реалізовано більше 50 шаблонів звітів, що дозволяють отримувати інформацію в різних аналітичних розрізах. Також пропонуються спеціалізовані засоби для інтеграції даних з Інтернету і корпоративної мережі, заснованих на технології Web 2.0.

Основна перевага Oracle CRM On Demand полягає у відсутності витрат, пов'язаних з установкою, оновленням і підтримкою працездатності обладнання та програмного забезпечення, що працює на ньому. Сервіс не вимагає попередніх інвестицій в IT, легко розгортається, автоматично оновлюється, забезпечуючи високий рівень рентабельності, і дозволяє організаціям оптимізувати продуктивність відповідно до власних вимог.

Продукт включає в себе набір готових до використання модулів і бізнес-процесів для корпоративних продажів, автодилерів, індустрії фінансів і страхування, фармацевтики, високих технологій та дистрибуції. Рішення також включає в себе модуль бізнес-аналітики, що дозволяє керівникам і співробітникам отримати всебічне розуміння потреб клієнтів і способів досягнення їх лояльності.

Oracle CRM OnDemand підходить як середньому і малому бізнесу, так і великим компаніям, що мають великий штат комерційних фахівців. Збільшення числа користувачів вирішується шляхом покупки додаткового числа ліцензій. У міру освоєння функціоналу можливе введення в експлуатацію нових модулів без додаткових інвестицій в ІТ-інфраструктуру підприємства.

Ключові переваги рішення:

  • Швидке повернення інвестицій
  • Швидке розгортання
  • Безболісне для користувачів та адміністраторів оновлення
  • Гнучкість і простота налаштування рішення
  • Операційні витрати замість капітальних
  • Передбачувані витрати, низька сукупна вартість володіння
  • Нескінченна масштабованість

Доступ до Oracle CRM On Demand здійснюється за передплатою через Інтернет. Доступні також модулі управління відносини з партнерами (PRM-Partner Relationship Management), наприклад з дистрибуторами і ресселлерами, мобільні програми для iPhone і Blackberry, додатки Oracle Social CRM.

Oracle Siebel CRM — система управління взаєминами з клієнтами, що дозволяє побудувати комплексну корпоративну інформаційну систему, що автоматизує як операції фронт-офісу: управління продажами, сервісом, маркетингом і взаємини з партнерами; так і бек-офісні: аналітика, управління замовленнями і персоналом, розрахунок компенсацій співробітникам і т.п., а також інтеграція з будь-якими ІТ-системами клієнта.

До складу Oracle Siebel CRM входять наступні рішення:

  • Бізнес-аналітика;
  • Управління продажами;
  • Управління маркетингом;
  • Контакт-центри та центри телефонного обслуговування;
  • Управління обробкою замовлень;
  • Управління відносинами з партнерами;
  • Управління відносинами із співробітниками.

Переваги:

  • Широкі функціональні можливості;
  • Гнучкість і розширюваність - архітектура і засоби налаштування Siebel дозволяють конфігурувати продукт відповідно до вимог бізнесу;
  • Модульна структура - дозволяє компаніям вибирати і використовувати тільки необхідні модулі. Це дає можливість впроваджувати систему поетапно, починаючи з базових модулів, поступово нарощуючи можливості;
  • Швидке впровадження - досягається за рахунок готової конфігурації та великої кількості типових об'єктів;
  • Наявність більше 20-ти повнофункціональних галузевих рішень - галузеві CRM-рішення, адаптовані під особливості конкретних галузей, знижують вартість частки послуг в CRM-проекті (а також час на впровадження системи).

Контакти

м. Київ, проспект Палладіна 44, 4 пов. праве крило

+38 044 222 60 60

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.