Наслідки пандемії для бізнесу: якість цифрових сервісів зросла, однак споживач незадоволений

Наслідки пандемії для бізнесу: якість цифрових сервісів зросла, однак споживач незадоволений

  • Новини
  • Перегляди: 788

Тільки 32% європейських споживачів відзначили, що компанії, клієнтами яких вони є, надають сьогодні більш якісні цифрові сервіси, аніж до пандемії.

Результати нового дослідження VMware, в якому взяли участь понад 6 тис. споживачів, показали, що, попри інтенсивну цифровізацію бізнесу, компаніям не вдалося виправдати очікування клієнтів.

Згідно з отриманими результатами, ключові галузі не змогли повною мірою забезпечити споживачів сучасними цифровими технологіями для таких завдань, як, наприклад, оплата банківськими картами в магазинах роздрібної торгівлі, відстеження постачання товарів додому в режимі онлайн, а також новими додатками, що допомагають максимально точно персоналізувати процедуру замовлення. Водночас дві третини (66%) респондентів відповіли, що вони зацікавлені в застосуванні цифрових технологій або вже готові використовувати технологічні програми, що вказує на сприйнятливість аудиторії до інформаційних технологій.

Компаніям необхідно розглядати ситуацію, що склалася і як попередження, і як нову можливість для бізнесу. 48% споживачів заявили, що готові піти до потенційних конкурентів, якщо досвід взаємодії з компанією не виправдає їхніх сподівань, і тільки 13% споживачів відзначили, що залишаться лояльними.

Очікування споживачів цілком зрозумілі: 66% опитаних заявили, що вони зацікавлені в високому рівні безпеки та захисті своїх даних, зручність використання сервісів на всіх своїх пристроях (44%), а також в наявності нескладних і корисних додатків (41%). Очевидно, що споживачі хочуть отримати від компаній бажане з першого разу. Навіть в поточних непростих умовах тільки 30% респондентів проявлять поблажливість, якщо перший досвід використання цифрового сервісу виявиться невдалим.

Організації, які хочуть по-справжньому вразити своїх клієнтів, роблять ставку на надання нових цифрових сервісів. Майже половина (46%) опитаних вітає широке використання технологій віртуальної реальності в магазинах роздрібної торгівлі, оскільки це допомагає краще зрозуміти, чи підійдуть конкретні товари для їхнього будинку. Більше третини (36%) споживачів вважають телефон більш важливим для проведення фінансових операцій — мало хто зараз використовує готівкові кошти. Цю думку поділяють майже 47% респондентів у віці від 18 до 24 років.

Експерти компанії Айкюжн ІТ об'єднання Intecracy Group рекомендують для переведення бізнесу в онлайн використовувати сучасні технології серед яких варто зазначити платформу UnityBase, розроблену нашими спеціалістами. Окрім самої інформаційної системи важливими є такі питання, як еквайринг та білінг. Олена Сосєдка (Елена Соседка), керівник банку Конкорд, рекомендує використовувати для цих задач відкриту екосистему, що дозволяє збільшити швидкість переходу в онлайн у декілька разів, а також уникнути зайвих витрат на інфраструктуру.