Сервіс офісних ПК: Михайло Віговський презентував оновлену послугу від Softline-it
Немає нічого вічного і навіть найбільш надійна техніка потребує обслуговування, ремонту та, врешті-решт, заміни. Softline-it надає такі послуги для українських підприємств вже понад 15 років, а у цьому році оновила комерційні пропозиції, додавши додаткові переваги для своїх клієнтів. Про це сьогодні, 26 жовтня,розповів член Наглядової ради Intecracy GroupМихайло Віговський.
1. Запобігання простоям
Перерви в роботі комп'ютера можуть призвести до втрати важливої інформації або затримок у виконанні завдань. Своєчасне обслуговування дозволяє виявляти і виправляти проблеми ще до того, як вони вплинуть на роботу.
2. Продовження терміну служби обладнання
Регулярне обслуговування і своєчасний ремонт збільшують термін служби ПК, що дозволяє компанії заощадити на придбанні нового обладнання.
3. Забезпечення безпеки даних
Надійне обслуговування комп'ютерів також включає в себе оновлення антивірусних програм і захисних систем, що є критично важливим для забезпечення безпеки корпоративних даних.
4. Збільшення продуктивності роботи
Ефективна робота комп'ютера підвищує продуктивність співробітників, дозволяючи їм швидше виконувати свої завдання і зосереджуватися на основних аспектах роботи.
5. Економія коштів
На перший погляд, регулярне обслуговування може здатися додатковими витратами. Однак у довгостроковій перспективі це дозволяє уникнути значних витрат на ремонт або заміну серйозно пошкодженого обладнання.
6. Професійний підхід
Звертаючись до спеціалізованих служб, компанія отримує доступ до висококваліфікованих спеціалістів, які знають, як ефективно та оперативно вирішити будь-яку проблему.
«Своєчасний ремонт та обслуговування офісних ПК – це не просто послуга, це інвестиція в стабільність та ефективність бізнес-процесів.Для українських компаній, які прагнуть оптимізувати свою роботу та забезпечити безперебійність своєї діяльності, така послуга є абсолютною необхідністю», — підкреслює Михайло Віговський.
Softline-it займається комплексним ІТ-обслуговування бізнес-центрів, надаючи клієнтам професійні послуги з системної інтеграції, постачанні телекомунікаційного обладнання та бізнес-систем.